Mona
اهلا وسهلا نورت المنتدى.اتمنى اذا كنت زائر ان تسجل فى المنتدى اما اذا كنت من الاعضاء ارجو الدخول.
Mona Ahmed
Mona
اهلا وسهلا نورت المنتدى.اتمنى اذا كنت زائر ان تسجل فى المنتدى اما اذا كنت من الاعضاء ارجو الدخول.
Mona Ahmed
Mona
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Mona

اهلا وسهلا بك يا زائر في المنتدى إن شاء الله تستمتع معــانا وتقضي اجمل الاوقات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولFace Book
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mona Ahmed
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Vote_rcapاحسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Voting_barاحسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Vote_lcap 
زهرة النرجس
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Vote_rcapاحسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Voting_barاحسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Vote_lcap 
رحيق الجنه
Mido Ahmed
mr.ramze
SwEeTyTwEeTy
سمسم مشاكل
A*M*S
~*~ oRt$n ~*~
Mr.BeKo
المواضيع الأخيرة
» منتدى ابوكيلانى الروحانى
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 12:30 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» اضف موقعك في 140 محرك بحث بضغطة زر واحده
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 12:27 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» من لوازم الشخصية المسلمة ... التميز و عدم التقليد
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأحد سبتمبر 18, 2011 10:47 am من طرف فارسه الاسلام

» الايمان والمناهج المنحرفة
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأحد سبتمبر 18, 2011 9:59 am من طرف فارسه الاسلام

» تواقيع اسلاميه 1
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 4:31 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» بعض الامراض وعلاجها بالاعشاب
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 4:16 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» علاج جميع الامراض بالقران الكريم
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 4:13 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» طرق علاج الامراض بالقران
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 4:09 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

» الطب النبوى
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 4:03 pm من طرف الشيخ وليدالرمحى

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 31 بتاريخ الأربعاء مارس 14, 2018 5:13 pm

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mr.ramze
مشرف
مشرف
mr.ramze

ذكر المزاج : احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Pi-Ca-2
النجوم : 5672

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Empty
مُساهمةموضوع: احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر   احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالجمعة ديسمبر 04, 2009 11:11 pm

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 608329
بسم الله
الرحمن الرحيم

اولا عايز أشكر حبيبى و قدوتى و مثلى الأعلى

نــــجــــم الـــجــــيـــــل و صـــــوت الــســـــلام

تــــــــامــــــــر
حـــــــســــنــــى

لحسن ضايفته و استقباله لينا ( مجانينو -
اهلاوى اوى - ندى - صاحبة ندى )

ثانيا عايز اشكر نــــــدىعلشان فكرتها
الجامدة
و الهايلة اوووووووووووووى و عجبت تامر جدا
و هى اننا نعمل بوستر
بحجم كبير مقاسه حوالى 18 × 15 و نحطه امام بلكونة تامر
و تامر اول ما يطلع فى
البلكونة يتفاجئ بالبوستر ده و تبقى احلى مفاجاءة ليه
و نديه هدية لتامر يفتكرنا
بيها

ثالثا بشكر رومير علشان رحب بالفكرة اوى و كان معانا فى الفكرة قبل
ما كنا نبدأ ننفذها
و ترحيبه لينا
النهاردة

انا النهاردة لقيت
اهلاوى اوى بيتصل بيا النهاردة و بيقولى حضر نفسك احنا مسافرين القاهرة
كمان
ساعتان من دلوقتى
قولتله فى ايه قاللى مش مهم تعرف انت تقابلنى فى محطة مصر
الساعة 9.30 علشان هنركب قطر الساعة 10

المهم روحت فى الميعاد و معرفتش انا
رايح فين غير الساعة 12 قبل منوصل القاهرة بشوية

عرفت ان البوستر اتنفذ و
اننا هنوديه لتامر النهاردة و ان ندى مرتبة كل حاجة مع رومير

قابلنا ندى
الساعة 3 العصر و روحنا عند بيت تامر لقيت البوستر موجود امام بلكونة تامر

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 296bwvb

المهم ندى رنت على رومير و رومير طلع لنا من البلكونة و قالنا
خليكم واقفين بقى
ودخل و جاب تامر

تامر طلع فى البلكونة اتفاجئ
بالمنظر

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Oghydd

و قرى الكلام الموجود على البوستر

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 345ztky

بعد كده قال لنا اطلعو
قمنا هزرنا معاه و قولناله انت فكرت يعنى قالنا اه
قمت قولتله انا طب فكر تانى
ادينا واقفين يعنى اهوه

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 3022wk7

و طلعنا و قعدنا و
دخلنا البلكونة صورنا البوستر

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 21obm2x

و بعد كده تامر جيه
وسلم علينا
و موبايل ندى رن على أغنية ( أنا ليك على طول ) لعبد الحليم
حافظ

و ندى دخلت تتكلم فى الموبايل قام تامر كان قاعد معايا انا و اهلاوى

فقال لينا

تعرفوا الاغنية دى ( انا لك
على طول ) دى الأغنية اللى خلتنى احب الغنى
و افكر انى أغنى انا مكنش حلمى انى
اغنى اكتر ما كان حلمى انى ابقى لاعيب كورة

و لما اتفرجت على فيلم ( زوجة
رجل مهم ) لأحمد ذكى و شوفت فى الفيلم جنازة عبد الحليم حافظ
قولت لوالدتى هو
معقول فى مطرب الناس تموت علشانه او تمشى وراه كده فى الجنازة
و طلبت من والدتى
انها تجيبلى شرايط عبد الحليم حافظ و اول اغنية سمعتها كانت ( انا ليك عاى طول )

اول ما سمعتها بدأت أفكر فى الغنى و الحمد لله ربنا كرمنى

وديت صورة
لتامر كان بيتكلم فيها عن الأغنية
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 2nm0jz5

و
قعدنا نتكلم معاه كتير اكتر من نص ساعة

و تامر كان بيضغط عليا انا و اهلاوى
و بيقولنا تعالو معايا حفلة الأحتفال بالعقد مع شركة عالم الفن
لكن أهلاوى قال
له احنا عايزين نلحق نرجع اسكندرية بدرى يا تامر

قام تامر قالنا خلاص تحضروا
معايا العرض الخاص لفيلم
( عــــــمـــــــــر و ســــــــلـــــــــمــــى
)

و قالنا على مفاجاءة هتنزل فى الألبوم
للأسف مش هنقدر نقول عليها خالص

لغاية ما الألبوم ينزل و تعرفوها
بس بجد حاجة جامدة جدا و فكرتها هتعجبكم
اوووووووووووووووى

و انا و أهلاوى و ندى و صاحبتها منتظرينها

و
قعدنا مع تامر شوية و بعد كده لقينا تامر بيفتح الموبايل

بيقول شوفو يا
جماعة انا صاحى من ربع ساعة و جيالى 171 رسالة انا هعرف ارد ازاى بصو كد ه و عقبال
ما بيدور الموبايل لينا
لقينا عدد الرسايل 175 رسالة

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 2645e75

و قال لنا ان فى ناس
بتبعت له رسايل و بتقول له شكرا اوى يا تامر
انت بقيت مغرور و مش
بتعبرنا

و قالنا يا جماعة انا بأيدى ايه انتم زى ما انتم شايفين انا مش عارف
أقرى اى حاجة
انا بحب اشوف مين اللى بعتلى الرسالة و ببقى عايز اعرف ارد عليه
لكن مش قادر و الله

و فى ناس تيجى تقولى انت بتتغر علينا و الناس دى مش حاسة
بيا

و قالنا يا ريت تقولوا انى هغير رقم تليفونى علشان علشان محدش يزعل
انى مش برد عليه

و ان انا غلطان انى عملت عملة محدش عملها و هى انى ادى
رقمى للناس و اخلى موبايلى مفتوح

تامر بجد يا جماعة زعلان اوى من الناس الل
بتاهجمه دى
لكن بإذن الله انت قدها و قدود يا تامر

و
قعدنا هزرنا تانى معاه خوالى نص ساعة كده و بعد كده
سلمنا على تامر و مشينا

و ديت صورنا و احنا ماشيين

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 2h5oh77

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Znlpg6

وديت صورة
لرومير بعد ما سلمنا عليه و قولناله شكرا اننا تعبناكم معانا النهاردة
قام رومير
قال لاء ده شكرا ليكم انتم انتم اللى نورتونا و الله ربنا ما يحرمناش
منكم

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 3144gg1

و بجد و الله يا جماعة تامر كان عمال بيضغط علينا ان
احنا نحضر معاه الأحتفال
و نرجع نبات معاه و نسافر تانى يوم بس أهلاوى قال له
مش هينفع علشن مش عايزين نتعبك معانا

و تامر بجد قالنا يا جماعة و الله اللى
عايز يدخل ينام ينام جوه
قمت قولتله انا اوكى يا تامر انا مطبق 3 ايام اخش انام
بقى
قاللى اتفضل و كان هيدخلنى و الله

و الله
يا جماعة قضيت احلى يوم فى عمرى النهاردة

و بشكر بجد الواد أهلاوى اوى
و
صلنى للعالمية النهاردة
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Yahoo

و بشكر ندى على فكرتها الجامدة دى بجد
شكرا ليكى يا ندى

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Thanx

عايز أشكر برده

هــــــانــــــــى زهــــــــران
علشان وصلنا بعربيته لاول الشارع
بجد
شكرا يا هانى

شكرا ليك يا تامر و هانى و كريم محسن و وائل عبد
الفتاح و لرومير
و لكل واحد استقبلنا النهاردة مع
تامر

تــــــــــــــامــــــــــــــر

بجد بحبك و عمرى ما فى يوم هقدر ابعد عنك
انت قدوتنا و مثلنا الأعلى فى
الأخلاق و شهامة و جدعنة ولاد البلد بجد

بنحبك يـــا
تــــــــــــامــــــــر و هفضل طول عمرى و لغاية ما اموت بحبك يا
تامر

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Icon12
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 9hs309

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Biggrin
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716 احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 26716
التوقيع
احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 291jdzn
http://tamerhosnylover.yoo7.com
Mona Ahmed
مديرة المنتدى
مديرة  المنتدى
Mona Ahmed

انثى المزاج : احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Pi-Ca-4
النجوم : 7708

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر   احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 1:04 am

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 83661
http://www.m0na.co.cc
mr.ramze
مشرف
مشرف
mr.ramze

ذكر المزاج : احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Pi-Ca-2
النجوم : 5672

مُساهمةموضوع: رد: احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر   احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر Emptyالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 2:59 pm

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر 380933
http://tamerhosnylover.yoo7.com

احسن استقبال من حبيبنا و قدوتنا ( تـــامـــر حـــســنــى ) لجمهوره + صور من منزل تامر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تامر حسني يرفع شعار"تامر بيحب مصر ومصر بتحب تامر
» تامر مش ظاهره وهتختفي ..... تامر حقيقه هتعيش
» زينه : تامر حسني من أعز اصدقائي
» تامر حسنى
» صور تامر حسنى فى البوم mr.ramze